Onetomarket maakt gebruik van cookies. Privacy beleid.

CRO - optimalisatie van conversie 

Growth marketing kanalen zoals SEO, SEA of Social ads verhogen vaak websiteverkeer, maar hoe ziet de journey eruit zodra bezoekers geland zijn op je website?

Conversie optimalisatie heeft als doel om het rendement van websiteverkeer te verhogen en de bezoekers flow te verbeteren. Conversies komen in vele vormen, of het nu om een digitale aankoop gaat of het downloaden van een whitepaper. De focus ligt daarbij op de gebruikerservaring, hoe kunnen barrières worden verlaagd om het pagina doel te bereiken? Het antwoord ligt bij testen, elke bezoeker is uniek en elke website ook.

CRO - groei met een growth mindset

Conversie optimalisatie begint altijd met het formuleren van een heldere doelstelling. Het bepalen van de business doelstelling gebeurt in de business impact fase. Vervolgens bepalen we de marketingdoelstelling in de Strategie & Data fase, zodat op basis van huidige data een ambitieuze en realistische groeidoelstelling wordt geformuleerd. Op basis van dit startpunt werken we een Testing strategie uit en vanuit daar formuleren we hypotheses. Dan volgt de tactische en operationele invulling met a/b testen.

Data zit in ons DNA maar we begrijpen ook dat emotie en ratio een rol speelt in iedere beslissing. Met ervaren consultants die vanuit een business visie en up-to-date kennis binnen het CRO landschap, jouw groei helpen realiseren. Met technologie die de belofte van datagedreven werken ook voor jouw business binnen handbereik brengt.


Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn met datagedreven conversie optimalisatie?

neem contact op