Digital marketing werkt op het snijvlak van drie hoofdthema's: business, data en marketing. Om succesvol digital marketing te kunnen bedrijven, dien je de markt te kennen, je moet data savvy en technisch onderlegd zijn en tenslotte moet je specialist zijn op de verschillende marketingdisciplines.
Dat inzicht heeft Onetomarket ertoe gebracht de dienstverlening op te tuigen rond deze drie hoofdthema's. In ieder project dat Onetomarket doet, zitten elementen uit alle thema's.
We lossen de belofte van de groeidoelstelling in met persoonlijke klantcommunicatie en datagedreven optimalisatie.
BUsiness Impact
Om een goed beeld te krijgen van jouw organisatie maken we een digitale dwarsdoorsnede. Op basis van data kijken we naar de interne succesfactoren en knelpunten deze zetten we af tegen externe kansen en uitdagingen.
Een succesvolle strategie begint met het bepalen van een ambitieuze en realistische groeidoelstelling. Gezamenlijk bepalen we meetbare mijlpalen die aantonen of we op het juiste spoor zitten. Via functionele datavisualisatie en heldere rapportage, gevoed door onze datahub beoordelen we het succes van jouw strategie.
Met onze data-first benadering koppelen we inzichten aan acties die impact maken op de groeidoelstelling. Acties die de efficiƫntie verhogen, de effectiviteit verbeteren, kosten reduceren, of all of the above.