Onetomarket maakt gebruik van cookies. Privacy beleid.

Marketing Analytics

Marketing Analytics vormt het hart van de dienstverlening van Onetomarket, want hier komt alles samen. Op basis van de marktverkenning en de digitale strategie, bepalen we nu samen de KPI's en targets en bepalen we de meetpunten die nodig zijn om die scherp in beeld te hebben. 

Vervolgens implementeren we de tagmanagement en web analytics oplossing en indien van toepassing sluiten we vanuit het Martech project de overige technologie aan. Daarnaast sluiten we de Analytics en de marketingplatforms aan op ons datawarehouse, van waaruit we het geautomatiseerde dashboard gaan voeden.

Na het initiĆ«le implementatie- of auditproject, is Marketing Analytics is een abonnement waarbij de prestaties van de campagnes continu worden gemonitord op de vooraf vastgestelde KPI's. Het dashboard is daarbij voor de klant altijd toegankelijk en de resultaten worden wekelijks of maandelijks besproken op operationeel en tactisch niveau. Ieder kwartaal is er bovendien een QBR waarbij eventuele bijsturing wordt besproken op de strategie. 

Frank Koevoets, De Hardloopwinkel

Het is een verademing om samen te werken met Onetomarket!
Hun data-gedreven en zeer gestructureerde aanpak zorgt voor een duidelijke handleiding op basis van prioriteit.

Wil je analytics ook onderdeel maken van je marketingpraktijk?

Marketing analytics is een integraal onderdeel van alle projecten en diensten die we bij Onetomarket uitvoeren. 
Wil je ook op die manier marketing bedrijven?
neem contact op

Andere projecten en diensten in Strategie & data

digitale strategie

Nadat we onze business doelstellingen hebben gedefinieerd, bepalen we hier de weg er naartoe.
lees meer 

doelgroepen & targeting

We hebben bepaald welke doelgroepen interessant zijn, maar hoe en waar bereiken we die optimaal?
lees meer 

marketing technologie

In het Martech project implementeren we de perfecte tools en oplossingen voor jouw uitdaging.
lees meer 
Wij werken met de standaard in de markt
ONZE tools