Handboek conversieoptimalisatie

088 - 120 34 00

Tijd voor een nieuw boek. Tijd voor conversieoptimalisatie. Een jonge, maar hard groeiende discipline beschreven in het nieuwe Handboek Conversieoptimalisatie.
Conversieoptimalisatie omvat het substantieel verbeteren van de resultaten van je website middels gerichte testen op je eigen website. Kortom met hetzelfde bezoek meer rendement halen uit je website.

Hoofdstukken

Het boek bevat de volgende hoofdstukken:

1. Inhoud

2. De zin van conversieoptimalisatie

3. Multichannelmarketing

4. De bezoeker

5. Webanalyse en KPI’s

6. Testen

7. Testen: waar?

8. Testen: wat?

9. Het overtuigen van de bezoeker

10. Case study

11. Testcultuur

Wil je meer weten over conversie optimalisatie? Lees dan onze volgende artikelen:

Auteurs

De auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds bestaande theorieën op het gebied van conversieoptimalisatie.
Na het lezen zul je het belang van conversieoptimalisatie inzien.

Bronnenlijst

Om het boek te kunnen schrijven zijn vele bronnen gebruikt om zo theorie en praktijk zo goed mogelijk te integreren, een complete lijst met bronnen kun je hier vinden.

Bestel het Handboek CO

Het Handboek SEO is uitgebracht door uitgeverij Van Duuren Media. Het boek kost € 24,90 en is verkrijgbaar onder ISBN-nummer 9789059404526 en is onder andere te bestellen bij Computerboek.nl

bestellen, conversieoptimalisatie

Wil je jouw online marketing samen met ons naar een hoger niveau tillen? Laat dan je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!