Een bezoeker die op jouw website komt, is op zoek naar informatie over jouw producten en/ of diensten en is een potentiële klant. Anders gezegd, de bezoeker heeft een behoefte. Van alle bezoekers die op jouw website terecht komen, klikt een groot percentage echter gewoon weer weg. Normaal gesproken zou je deze prospects kwijt zijn, maar met Onetolead kun je deze prospects alsnog benaderen!
Onetolead van Onetomarket vertelt jou namelijk precies wie jouw website heeft bezocht, welke pagina’s werden bekeken en hoe lang deze pagina’s werden bekeken. Je weet dus precies waar de bezoeker naar op zoek is. Deze informatie krijg je direct nadat de bezoeker de website heeft verlaten in je eigen mailbox. Je ziet dan de contactgegevens van al jouw bezoekers, zodat je direct contact kan opnemen.
Onetolead geeft jou een gedetailleerd bezoekersrapport van jouw gewenste online leads. Benader jouw verloren websitebezoekers vandaag nog!
Onetolead verstrekt je veel informatie. Jij bepaalt echter zelf van welke bezoeken of bezoekers je een rapport wilt ontvangen. Je mag pagina’s (denk aan vacaturepagina) of juist bedrijven (denk aan je eigen bedrijf) uitsluiten. Je bepaalt zelf het profiel van jouw online leads. Daarnaast ben je in staat het bezoek onder te verdelen in waarde van interessant. Zo is een bezoeker die 10 minuten op jouw website blijft interessanter dan iemand die naar 6 seconden weer weg is. Aan de hand van vooraf ingestelde filters, krijg je direct na afloop van een bezoek een e-mail met een gedetailleerd bezoekersrapport van jouw gewenste online leads.
Potentiële klanten bezoeken jouw website en laten daarbij waardevolle informatie achter. Om deze informatie voor jou bruikbaar te maken, koppelt Onetolead het IP-adres van jouw websitebezoeker aan informatie uit een actuele en voortdurend geüpdatete bedrijfsdatabase. Hierin staan ook gekoppelde contactpersonen met functie, e-mailadres en telefoonnummer. Op basis van deze koppeling zijn wij in staat om van de meeste van jouw zakelijke websitebezoekers precies te achterhalen wie er op jouw website hebben gekeken. Daarnaast kunnen we achterhalen welke pagina’s ze hebben bekeken en voor hoe lang. Op basis hiervan kun je jouw prospects benaderen voor acquisitie. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe een rapportage van Onetolead er uit ziet: