Universal
Analytics

088 - 120 34 00

Universal Analytics overtreft Google Analytics in haar mogelijkheden en is de volgende stap in het krijgen van volledig inzicht in hoe goed je marketingkanalen en website presteren. Universal Analytics is in 2013 geïntroduceerd en is net zoals Google Analytics gratis, gebruiksvriendelijk en zeer populair. Uiteindelijk gaat iedereen overstappen naar Universal Analytics. Dus wees goed voorbereid.

Elke bedrijf van klein tot groot heeft voor haar website een pakket nodig om het marketingbudget niet te verspillen en aanvragen, verkopen, bestellingen en klanttevredenheid te verhogen.

Overstappen naar Universal Analytics

Heb je nu Google Analytics en wil je de laatste mogelijkheden benutten? Ga niet meer met Google Analytics aan de slag. Wij adviseren het overstappen van Google Analytics naar Universal Analytics. Het biedt nu al veel nieuwe mogelijkheden die de klassieke Google Analytics nooit gaat krijgen.

Daarbij maakt Google Tag Manager het eenvoudig om al deze codes van Universal Analytics en vele andere online hulpmiddelen te beheren.

Wij helpen je naast het bespreken van de nieuwe mogelijkheden graag bij het integreren van Universal Analytics met Google Tag Manager.

Een voorproefje van Universal Analytics

  1. Ontdek of bestaande bezoekers en klanten meerdere apparaten gebruiken bij hun bezoeken (mobiel, tablet en desktop).
  2. Verzamel offline data in Universal Analytics. Denk aan de offline data uit je winkels, festivals en andere locaties via de apparaten die online verbonden zijn.
  3. Importeer achteraf de kosten van actieve online kanalen en krijg daardoor een compleet beeld van de kosten en opbrengsten in je rapporten.
  4. Maak foutieve bestellingen ongedaan, corrigeer productnamen en krijg daardoor inzicht in je daadwerkelijke omzet voor de laatste 6 maanden.
  5. Webwinkeliers hebben het goed met ‘enhanced ecommerce’. Er zijn 9 speciale features speciaal toegevoegd waaronder zichtbaarheid van je producten, meer inzicht in je bestelproces en retouren.

Centraal Beheer Achmea, Joanne Beekman
“Onetomarket heeft ons geholpen om onze conversies optimaal door te kunnen meten met e-commercetracking. Een flinke uitdaging vanwege de enorme omvang van het account en diepgang van onze website. Onetomarket hielp ons zorgvuldig, snel en professioneel en gaf doordacht advies bij enkele ingewikkelde vraagstukken. Wij zij zeer tevreden met het geleverde resultaat en kunnen nu CentraalBeheer.nl en de online marketing kanalen veel beter optimaliseren”.

Universal Analytics bij Onetomarket

Onetomarket heeft bij de wieg gestaan van Universal Analytics en ondersteund klanten als Wensink Automotive, Zwitserleven en de Rijksoverheid bij het optimaal inrichten en inzetten ervan. Wij werken altijd met korte lijnen en maken het niet ingewikkelder dan het hoeft te zijn.

De webanalisten van Onetomarket:

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op met één van onze analytics specialisten.

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants