Met Google Analytics krijg je volledig inzicht in hoe je marketingkanalen en website presteren. Verspil met Google Analytics geen marketingbudget en doe continu de juiste verbeteringen op jouw website.
Bedrijven die nog aan het begin staan of al gevorderde kennis hebben van online marketing zitten goed bij Onetomarket. Wij leggen de mogelijkheden van Google Analytics uit in begrijpelijke taal en geven continu praktische adviezen op uiteenlopende vraagstukken.
Wij houden daarbij rekening met het niveau waarop de organisatie zich bevindt. Je maakt geen kosten voor mogelijkheden waar je nog niet klaar voor bent of gewoonweg niet nodig hebt.
Wij adviseren na integratie van Google Analytics een overzichtelijk, gebruiksvriendelijk marketing dashboard. Hierdoor weet je in één oogopslag welke kanalen resultaat opleveren of welke stappen je daarvoor nog moet zetten.
Op basis van de feiten in Google Analytics en onze ervaringen vertellen we je welke acties nu belangrijk zijn. Kortom, het continu optimaliseren van je onlinemarketingkanalen en je website waardoor je blijft groeien in je doelstellingen.
Onetomarket werkt met het fase-model See Think Do Care. Wij optimaliseren de website niet voor klanten maar voor mensen. Niet iedereen koopt direct. Google Analytics helpt je te beoordelen hoe goed je het doet in een fase, of dat nu oriënteren, vergelijken, kopen of service is. Als je website goed is in het helpen van mensen in de oriëntatiefase (Think-fase), dan is de kans groter dat zij bij jou kopen in de aankoopfase (Do-fase).