Met onder andere bowling, UV-minigolf, lasergamen, karaoke plus een cocktailbar biedt het de leukste activiteiten voor jong en oud in tropische sfeer. Het Hawaïaans entertainmentcentrum biedt een uitdagende indoor fun en beleving, gecombineerd met een prachtig foodconcept. Aloha heeft iets voor iedereen.
Onetomarket heeft jarenlang gewerkt voor het merk Powerzone dat in 2020 werd overgenomen en omgedoopt tot Aloha Amsterdam. Door de corona crisis en de gedwongen sluiting van Aloha was er beperkte aandacht voor de online omgeving. Aloha en Onetomarket wilden de kracht van online ten volle benutten om zich voor te bereiden op de “open samenleving”. Voor een vast bedrag per maand heeft Aloha toegang tot topklasse consultancy en uitgebreide kennis en ervaring op digitale marketing. Zoals zoekmachine en social advertising, SEO, digital analytics evenals marketing automation.
Online en offline kanalen zijn geïntegreerd om het merk Aloha te promoten en het concept uit te leggen. Hierbij zijn veel learnings systematisch ingezet om nieuwe activiteiten te realiseren. Kanalen zijn getest en search, social, display en video advertising zijn ingezet. Daarbij zijn advertenties in alle fasen van de aankoopfunnel gedraaid: video en display in de See-fase, SEO en contentmarketing in de Think-fase, zoekmachine en retargeting in de Do-fase en e-mailmarketing in Care. Dit heeft zich vertaalt naar merkbeleving campagnes, website en reserveringssysteem optimalisaties en activatiecampagnes via zoekmachines.
De ambitie blijft om uit te breiden naar verschillende andere locaties in Nederland. De campagne-ontwerpen zijn daarom eenvoudig vertaalbaar naar nieuwe locaties.