Onetomarket maakt gebruik van cookies. Privacy beleid.

Growth marking - SEO

Digitale volwassenheid

Veel bedrijven zijn momenteel aan het plannen voor hun digitale transitie, of zitten er middenin. De mate waarin de transitie is voltooid geeft de fase aan waar de organisatie zich bevindt op weg naar digitale volwassenheid. Door organisaties te scoren op een vijftiental thema's krijgen we een goed idee van de huidige fase en de stappen die moeten worden gezet om een stap hoger te komen. 
Digitaal Volwassenheidsmodel
Het digitale volwassenheidsmodel van Onetomarket heeft zijn waarde bewezen bij tientallen organisaties, die daarmee inzichtelijk hebben gekregen bij welke acties de prioriteit zou moeten komen te liggen. De mate waarin een organisatie dient te transformeren is uiteraard verschillend door zowel de huidige staat, alsook de doelstelling. Met het digitale volwassenheidsmodel van Onetomarket in de hand, zijn we in staat om relevante en haalbare veranderingen te definiëren en op een tijdslijn te zetten.
Ook bedrijven die al ver zijn in hun digitalisering en volop gebruikmaken van data en tooling binnen hun bedrijfsprocessen, toont het model inzichten en vervolgstappen om processen nog beter te integreren en optimaliseren. 

Titus Baptist, Baptist.nl

"In de snel veranderende digitale wereld moet je blijven ontwikkelen. Onetomarket heeft de juiste kennis in huis die hiervoor nodig is, waardoor wij met vertrouwen vooruit kunnen kijken."

Meer weten over het Digitale Volwassenheidsmodel?

Een scan om te bepalen waar jouw organisatie staat op de trap richting digitalisering is zo ingepland. 
neem contact op

Andere projecten in Business impact

Digitale performance scan

We doen audits op huidige inrichting van account op de relevante kanalen en geven optimalisatie-advies.
lees meer 

marktpotentieel

Ken de markt waarin je beweegt, je USP's en hoe die digitaal over het voetlicht te krijgen.
lees meer 

digitale volwassenheid

Weet je wat de beste volgende stap is in de digitale transformatie van je organisatie?
lees meer