Bij Onetomarket geloven we dat digitale marketing in dienst staat van de doelstelling van de organisatie waarvoor zij wordt ingezet. Dat betekent dat zonder grondige analyse van de business doelstellingen van die organisatie en de markt waarin die zich beweegt, een campagne altijd sub-optimaal zal draaien.
Om een goed beeld te krijgen van jouw organisatie maken we een digitale dwarsdoorsnede. Op basis van data kijken we naar de interne succesfactoren en knelpunten en zetten deze af tegen externe kansen en uitdagingen. Uiteindelijk formuleren we hier de doelstellingen van de organisatie in de komende periode en de rol daarbinnen van digital marketing. De inzichten vanuit deze fase staan aan de basis om de digitale strategie vorm te geven.
Deze deze fase hebben we Digital Due Diligence genoemd.

In de initiële fase van de samenwerking en vervolgens iedere 3 maanden ten tijde van de QBR, voeren we analyses uit die inzicht geven in de staat en ontwikkeling van de organisatie richting de geformuleerde doelstellingen. De projecten en diensten binnen deze fase laten voorbeelden zien van de analyses die we daarbinnen uitvoeren.