Bij Onetomarket geloven we dat digital business in dienst staat van de doelstelling van de organisatie waarvoor zij wordt ingezet. Dat betekent dat zonder grondige analyse van de business doelstellingen van die organisatie en de markt waarin die zich beweegt, een campagne altijd sub-optimaal zal draaien.
Om een goed beeld te krijgen van jouw organisatie maken we een digitale dwarsdoorsnede. Op basis van data kijken we naar de interne succesfactoren en knelpunten en zetten deze af tegen externe kansen en uitdagingen. Uiteindelijk formuleren we hier de doelstellingen van de organisatie in de komende periode en de rol daarbinnen van digital marketing. De inzichten vanuit deze fase staan aan de basis om de digitale strategie vorm te geven.
Deze deze fase hebben we Digital Due Diligence genoemd.
In de initiële fase van de samenwerking en vervolgens iedere 3 maanden ten tijde van de QBR, voeren we analyses uit die inzicht geven in de staat en ontwikkeling van de organisatie richting de geformuleerde doelstellingen. De projecten en diensten binnen deze fase laten voorbeelden zien van de analyses die we daarbinnen uitvoeren.
Sander Janssen, Ross Holidays
Een Griekenlandspecialist met meer dan 200 luxe accommodaties moet continu afwegen welke kanalen in te zetten voor de meest optimale bezetting. Onetomarket ondersteunt ons hierin al 18 jaar.
Ook je digitale strategie opstellen?
Een onderbouwd stappenplan voor je korte en middellange termijnacties in digital marketing. Dat is wat je krijgt met dit project. Wil je ook zo'n plan?