088 - 120 34 00

Blog

Mark Prummel
Google rolt Geschikt voor mobiel label uit

Dat Google steeds meer waarde hecht aan ‘mobiel vriendelijke’ websites is geen geheim. Sterker nog, omdat mobiel gebruik het desktop gebruik in 2015 zal overstijgen, tilt Google hier steeds zwaarder aan. “Heb je ooit op je smartphone op een zoekresultaat in Google geklikt om vervolgens op een pagina terecht te komen waarop de tekst te […]

Lees meer »
René Stuifzand
404 foutmeldingen oplossen met Google Analytics (+ gratis script en 5 voorbeelden)

Hoeveel bezoekers krijgen een 404 “pagina niet gevonden” te zien op je website? 3% of zelfs meer? Als je echt geen idee hebt, gebruik dan Google Analytics. Wensink Automotive bracht het aantal fouten hierdoor met succes terug met 77%. Lees nu hier hoe jij dat doet en daardoor werkt aan een betere gebruikerservaring voor al […]

Lees meer »
Onetomarket op het Search Congres op 26 en 27 november

In één dag alles weten over nieuwe ontwikkelingen binnen SEO en SEA? Op woensdag 26 en donderdag 27 november is Onetomarket te vinden op het Search Congres in Amsterdam. Manuela Fles (SEA consultant) en Mark Prummel (SEO consultant) delen tijdens de presentaties hun kennis in de volgende sessies:     SEA: Leer gestructureerd en efficiënt […]

Lees meer »
Mark Prummel
Voorkom een penalty: Google Penguin 3.0 update op komst!

In april 2012 lanceerde Google een revolutionaire update: de Penguin update. Door deze Penguin update is Google in staat om onnatuurlijke linkverwijzingen naar websites op te sporen en linkfarmers aan te pakken. Waarom Penguin? De Penguin update is in het leven geroepen om de gebruiker betere resultaten te tonen. Deze update richt zich niet direct […]

Lees meer »
Bing Adverteren – 4 features voor extra bereik met lagere kosten

Meer bereik naast Google, lagere kosten per klik en daarmee een hoger rendement met je campagnes behalen. Dé reden waarom Bing Adverteren voor steeds meer bedrijven een uitkomst is. Functioneel gezien loopt Bing nog achter op Google adverteren maar Bing is bezig met een inhaalslag. Er zijn diverse updates en ontwikkelingen doorgevoerd om zo optimaal […]

Lees meer »
René Stuifzand
Google Analytics Copy & Paste is terug!

Het leven als marketeer gaat niet altijd over rozen. Het toevoegen van doelen in Google Analytics is bijvoorbeeld niet het leukste werk en moet toch regelmatig gebeuren. Net als het snoeien van rozen is het handmatig toevoegen van doelen een tijdrovende en foutgevoelige klus. Dit zien we dus het liefst anders! Dus lekker snel en […]

Lees meer »
Experiment: de maximale mobiele meta description

Tijdens een mobiele optimalisatieronde voor één van onze klanten kwam een vraag naar boven waar niet direct antwoord op gegeven en gevonden kon worden; Wat is de maximale lengte van een meta description in de mobiele versie van Google? Na een zoektocht op de zoekgigant met onduidelijke antwoorden tot gevolg, kwam ik tot de conclusie, […]

Lees meer »
Job Castrop
Duizend relevante advertenties in Google AdWords binnen 5 minuten.

Soms sta je als Software Developer voor een uitdaging.  172.101 merken/modellen toe voegen aan Google AdWords zonder dat het veel tijd kost. En ook nog automatisch pauzeren als er geen aanbod is. Je snapt waarschijnlijk wel, dat als je dit handmatig zou moeten doen, je wel even bezig bent. Laat staan dat je elke dag […]

Lees meer »
Bedrijfspresentatie Onetomarket – Ondernemend Nederland

Zondag 8 september 2013 zond Ondernemend Nederland op RTL 7 een item uit over internet marketing. Onetomarket heeft deel uitgemaakt van deze uitzending, met eigen opnames over dit topic. In deze bedrijfspresentatie vertelt Vincent Verhaak (Client Services Director) over het belang van online marketing en hoe je dit effectief kunt inzetten. De tip die wij meegeven over online […]

Lees meer »
Jouw e-mail database sneller, dieper en efficiënter segmenteren?

Heb je altijd gezocht naar een manier om makkelijk een goede selectie te maken in je e-mail marketing database? De e-mail marketing tool Clang biedt sinds kort een nieuwe feature om makkelijk ingewikkelde selecties te maken in de database. Handig wanneer je een profiel wilt opbouwen van bijvoorbeeld mensen die het afgelopen jaar vaker producten […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants