088 - 120 34 00

Blog

Bing Adverteren – 4 features voor extra bereik met lagere kosten

Meer bereik naast Google, lagere kosten per klik en daarmee een hoger rendement met je campagnes behalen. Dé reden waarom Bing Adverteren voor steeds meer bedrijven een uitkomst is. Functioneel gezien loopt Bing nog achter op Google adverteren maar Bing is bezig met een inhaalslag. Er zijn diverse updates en ontwikkelingen doorgevoerd om zo optimaal […]

Lees meer »
René Stuifzand
Google Analytics Copy & Paste is terug!

Het leven als marketeer gaat niet altijd over rozen. Het toevoegen van doelen in Google Analytics is bijvoorbeeld niet het leukste werk en moet toch regelmatig gebeuren. Net als het snoeien van rozen is het handmatig toevoegen van doelen een tijdrovende en foutgevoelige klus. Dit zien we dus het liefst anders! Dus lekker snel en […]

Lees meer »
Experiment: de maximale mobiele meta description

Tijdens een mobiele optimalisatieronde voor één van onze klanten kwam een vraag naar boven waar niet direct antwoord op gegeven en gevonden kon worden; Wat is de maximale lengte van een meta description in de mobiele versie van Google? Na een zoektocht op de zoekgigant met onduidelijke antwoorden tot gevolg, kwam ik tot de conclusie, […]

Lees meer »
Job Castrop
Duizend relevante advertenties in Google AdWords binnen 5 minuten.

Soms sta je als Software Developer voor een uitdaging.  172.101 merken/modellen toe voegen aan Google AdWords zonder dat het veel tijd kost. En ook nog automatisch pauzeren als er geen aanbod is. Je snapt waarschijnlijk wel, dat als je dit handmatig zou moeten doen, je wel even bezig bent. Laat staan dat je elke dag […]

Lees meer »
Bedrijfspresentatie Onetomarket – Ondernemend Nederland

Zondag 8 september 2013 zond Ondernemend Nederland op RTL 7 een item uit over internet marketing. Onetomarket heeft deel uitgemaakt van deze uitzending, met eigen opnames over dit topic. In deze bedrijfspresentatie vertelt Vincent Verhaak (Client Services Director) over het belang van online marketing en hoe je dit effectief kunt inzetten. De tip die wij meegeven over online […]

Lees meer »
Jouw e-mail database sneller, dieper en efficiënter segmenteren?

Heb je altijd gezocht naar een manier om makkelijk een goede selectie te maken in je e-mail marketing database? De e-mail marketing tool Clang biedt sinds kort een nieuwe feature om makkelijk ingewikkelde selecties te maken in de database. Handig wanneer je een profiel wilt opbouwen van bijvoorbeeld mensen die het afgelopen jaar vaker producten […]

Lees meer »
Google Analytics User Conference (GAUC): 13 november 2013

Op woensdag 13 november spreekt Onetomarket op het Google Analytics User Conference (GAUC) in Amsterdam. Het thema van deze editie is conversie. Er staan diverse masterclasses op het programma, vol met direct toepasbare tips & tricks over conversie optimalisatie. Masterclass Onetomarket Voice of customer: conversie optimalisatie met online survey’s 14:00 – Zaal 10 15:15 – […]

Lees meer »
Search Congres: AdWords optimalisatie ‘the next level’

Woensdag 2 oktober 2013 vond het eerste Search Congres plaats in de Meervaart te Amsterdam. Tijdens drie keynotes en twintig kennissessies konden bezoekers kennis opdoen over o.a. het gebruik van scripts voor het monitoren van kwaliteitsscores, het gebruik van remarketing en product listing ads. Marin Software Jon Myers, V&P en Managing Director EMEA bij Marin Software, heeft zijn passie […]

Lees meer »
René Stuifzand
Google Analytics Summit 2013: 14 aankondigingen (+2 uitgediept!)

Elk jaar organiseert Google de Google Analytics Summit in Mountain View, San Francisco. In het Computer History Museum pakte Google dit jaar groots uit. Iedereen was het erover eens dat de Summit niet eerder zo’n mooie uitstraling had. Voor het eerst was een loting onder de Google partners noodzakelijk, gezien het grote aantal partners wereldwijd. […]

Lees meer »
2 sessies Onetomarket op het Search Congres op 2 oktober.

In één dag alles weten over nieuwe ontwikkelingen binnen SEO en SEA? Op woensdag 2 oktober is Onetomarket te vinden op het Search Congres in Amsterdam. Timo Landman (SEA consultant) en Dempsey de Koning (SEO consultant) delen tijdens de 45 minuten durende presentaties hun kennis in de volgende sessies: SEA: Effectieve Quality Score Analyse 10:45 […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants