088 - 120 34 00

Weekend lees lijst (week 50)

Deze week zijn er een aantal enorme updates doorgevoerd door Google. Daarnaast heeft ook SEOmoz weer een aantal zeer interessante artikelen omtrent linkbuilding en duplicate content en blijven we hier bij Onetomarket ook zeker niet stilzitten. Daarom hebben we voor jullie de volgende artikelen geselecteerd voor de weekend lees lijst:

Personalized Search for everyone
Gepersonaliseerde zoekresultaten bestonden al een tijdje voor Google gebruikers wanneer je was ingelogd met je Google account. Vanaf nu is inloggen echter niet meer nodig en past Google voor iedereen de zoekresultaten aan. Welk effect heeft dit op SEO? Collega Eduard Blacquière werpt zijn visie hierop in zijn artikel over de impact van gepersonaliseerde zoekresultaten voor SEO.

Relevance meets the real-time web
Naast de gepersonaliseerde zoekresultaten komt Google nu ook met real time search. Dit werd onder andere besproken op het Google Search Event. Meer hierover in een artikel van Martin Joosse over het Google Search Event.

Google
10 out of 15 Googlers switch to Bing, when forced to
Google speeding things up – but why?

SEA
Strategieën voor SEA campagnes (Onetomarket)

SEO
Dealing with Duplicate Content (SEOmoz)
SEO: Theory in Action (David Naylor)
Great Content Equals Great Rankings, Right? Wrong. (SEOmoz)

Linkbuilding
Linkfromdomain – A Linkbuilding Tip For Use at Bing.com (SEOmoz)

Social Media
More Tweets in Yahoo! Search Results
HOW TO: Use Social Media to Retain Customers

Analytics
Google Analytics Rolls Out More Great Features

Wil je jouw online marketing samen met ons naar een hoger niveau tillen? Laat dan je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!

onze partners