088 - 120 34 00

Post weekend recap-week 52

Voordat we terugblikken op online marketing gerelateerde jaaroverzichten van 2010 en trends voor 2011. Wens ik jullie namens Onetomarket allemaal een gelukkig en gezond 2011 toe.

Overzicht van het internet in 2010.

  • De best bezochte website van 2010 in Nederland is Google.nl.
  • LinkedIn is het snelst groeiende social medium in Nederland en groeide met 51 procent.
  • De meest gezochte opdrachten op Google in Nederland waren Hyves, YouTube en Google.
  • Het meest bekeken filmpje in Nederland op Youtube was Bed Intruder Song.
  • In het eigen overzicht van Twitter staat dat de wereldwijde trending topic ‘Gulf Oil Sill’ met stipt op nummer één staat. De populairste hashtag was #rememberwhen

Voor een compleet overzicht klik hier

Trends voor zoekmachinemarketing 2011

  • Social media krijgt steeds meer invloed op zoekmachine marketing.
  • Local wordt groter en groter in 2011.
  • Display lijkt steeds meer op zoekmachine marketing.
  • Affiliates krijgen het lastiger om nog een behoorlijke hoeveelheid verkeer en omzet met behulp van Google te realiseren.
  • Meer zoekopdrachten komen via mobiel.

Voor een compleet overzicht klik hier

Tot volgende week!

Jouw vraag voor een speeddate van 15 minuten met het team

onze partners