088 - 120 34 00

Op vrijdagmiddag lees je weer helemaal bij

How to construct rational landing page tests
Scott Brinker stelt dat er twee soorten conversion optimizers zijn: mensen die alles kapot correleren en zo eigenlijk niks kunnen zeggen en generalisten die stellen dat een foto van een lachende vrouw altijd conversieverhogend werken. Er is echter een middenweg: rationele landingspagina optimalisatie. De basis hiervan is segmentatie, oftewel beseffen dat elk segment een andere landingspagina nodig kan hebben.

Zijn aanpak is pragmatisch. Daarnaast is zijn flow van triviale testen, contextuele testen, tactische testen en strategische testen een prima handvat om steeds meer bottle necks op te lossen. En dit alles zonder dat je blijft hangen bij de kleurtjes en de foto’s van lachende vrouwen.

Advanced Article Marketing: Get Links, Traffic, and Authority Without Spamming the Web
In het Engelse taalgebied zijn er vele websites waar je artikelen kan publiceren, die vervolgens door anderen kunnen worden overgenomen. In Nederland zijn er ook een paar van deze sites, maar deze zijn kleiner. In dit artikel wordt echter uitgelegd dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit. Liever één link van een grote site dan tien links van kleine websites. De insteek ligt natuurlijk dicht tegen traditionele PR aan en als je echt iets te zeggen hebt over jouw markt, werkt het prima.

SEO Competitive Intelligence : Learn From Your SEO Rivals

SEOmoz’s Biennial Ranking Factors 2009 Released

Honderden welkom e-mails (inspiratie!)

51 super creatieve reclame affiches & marketing campagnes (inspiratie!)

Email design look book 2009 (juni 2009)

Jouw vraag voor een speeddate van 15 minuten met het team

onze partners