Nadat eerder al duidelijk werd dat er meer besteedt wordt aan online media blijkt nu uit gegevens van brancheorganisatie Thuiswinkelorg dat ook de online consumenten bestedingen zijn toegenomen
Nadat eerder al duidelijk werd dat er meer besteedt wordt aan online media, blijkt nu uit gegevens van brancheorganisatie Thuiswinkel.org dat ook de online consumenten bestedingen zijn toegenomen.
De Nederlandse consument heeft, naar verwachting, voor bijna 4 miljard Euro uitgegeven voor producten en diensten online in 2007. Een jaar eerder was dat minder dan 3 miljoen Euro
Ondanks dat het consumenten vertrouwen in online aankopen stijgt, zijn er toch nog steeds veel twijfelaars. Tussen de 3,5 en 4 miljoen mensen zijn nog steeds wantrouwig over het doen van transacties op het internet.
Thuiswinkel.org pleit voor maatregelen om het vertrouwen in online betalingen op te vijzelen. Zo stellen ze voor dat men zich moet identificeren bij internettransacties.
Op de website staan 10 tops voor online betalen.
Bron: MarketingFacts