088 - 120 34 00

Grote Marketing Enquete 2006

Vorig jaar plaatste 34 procent van de Nederlandse marketeers de integratie van internet in hun marketingplannen bovenaan het lijstje van kansen en uitdagingen

Vorig jaar plaatste 34 procent van de Nederlandse marketeers de integratie van internet in hun marketingplannen bovenaan het lijstje van kansen en uitdagingen. Dit jaar is dat gestegen naar 64 procent. Daarmee is het aantal marketeers dat internet als de grootste uitdaging ziet nog groter dan op het hoogtepunt van de internet-bubble in 2000. Toen koos 60 procent van de marketeers de integratie van internet als belangrijkste uitdaging. In de jaren 2001 tot en met 2004 daalde die belangstelling snel, tot het vorig jaar weer terugkwam.

Voor de zevende keer deed Trendbox voor het Tijdschrift voor Marketing en WebAds onderzoek naar wat er leeft onder marketeers. Dit jaar werden 248 marketeers geraadpleegd. De resultaten zijn gepubliceerd in het zomernummer van het Tijdschrift voor Marketing.

Links:

Bron: www.marketing-online.nl

Wil je jouw online marketing samen met ons naar een hoger niveau tillen? Laat dan je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!

onze partners