088 - 120 34 00

Eerste recensies over Handboek SEO

Inmiddels is het Handboek SEO een paar weken uit. Met trots ontvingen we van de uitgever de boodschap dat de eerste zoveel honderd exemplaren verkocht zijn. Maar belangrijker voor ons is het commentaar van vakbroeders en mensen die met het boek zouden moeten werken. Wat vinden zij van de kwaliteit van het door Onetomarket geschreven boek? Lees hier enkele recensies.

———–

Als juridisch adviesbureau gespecialiseerd in internetrecht is het natuurlijk belangrijk om goed gevonden te worden via zoekmachines. Het handboek SEO bood ons een aantal nuttige handvaten om onze sitestructuur en inhoud te kunnen optimaliseren. Over SEO wordt veel geschreven, maar het handboek SEO is het eerste boek dat ik ken waar op een duidelijke en praktische manier alles op een rijtje gezet wordt. En niet te vergeten: alle tips en trucs zijn geheel legaal!

Arnoud Engelfriet, jurist en partner bij ICTRecht.nl

———-

Met het handboek zoekmachineoptimalisatie beschik je over een goede en degelijke basis om met zoekmachineoptimalisatie aan de slag te gaan. Lees de pragmatisch geschreven hoofdstukken, verdiep je in de vakterminologie en volg de adviezen van de schrijvers. Dan breng je gegarandeerd meer kwalitatieve bezoekers naar je website vanuit de natuurlijke zoekresultaten van zoekmachines.

Eduard Blacquière, SEO Manager bij zoekmachinemarketing bureau Outrider

———–

Het leuke van het boek van Onetomarket vind ik dat er veel inhoudelijke tips zijn bij de verschillende onderwerpen. Op een eenvoudige, maar toch interessante wijze worden diverse onderwerpen behandeld. (…) Het boek leest lekker weg, maar is absoluut niet te eenvoudig voor wat gevorderde lezers. Ik heb er in ieder geval wel wat dingen uitgehaald die het boek voor mij waardevol maakte.

Paul Schoenmakers op Affiliate Marketing Blog

———-

Het feit dat de recensie nu al online staat is het eerste compliment voor het boek. Ik houd wel van lezen, maar niet van dòòrlezen. Een uitgebreide blogpost is voor mij lang genoeg, waardoor boeken vaak lange tijd op mijn bureau liggen. Voor het handboek SEO was een lange treinreis voldoende, het leest namelijk erg lekker weg. En dat is niet het enige pluspunt.

Wiep Knol, Manager link marketing bij Tribal Internet Marketing op Netters.nl

————

‘Wat een geweldig boek! Een musthave voor iedere beginnende en ‘gevorderde’ webondernemer. Het boek is overzichtelijk, makkelijk leesbaar en staat vol handige en praktische tips waarmee je je site kan optimaliseren. Ik heb het in één ruk uitgelezen, wat wijzigingen doorgevoerd op diverse sites en inderdaad presteren ze beter. Lezen dus!’

Akke de Jager, Content specialist / Webredactrice (Fashion.nl, Plasma Discounter e.a.)

———-

Als auteurs van dit boek zijn we zeer tevreden met de recensies. De komende weken zullen er nog meer recensies volgen op de grotere marketing sites. Hou deze in de gaten!