088 - 120 34 00

Case Study Local Search Rederij Lovers gepresenteerd op SMX Stockholm

Afgelopen week vond de Search Marketing Expo in Stockholm (agenda) plaats en Onetomarket presenteerde daar op dag 2 ‘advanced SMX’ samen met Rederij Lovers een case study over Local Search.

In de Case Study Local Search van Rederij Lovers presenteerde Onetomarket samen met Rederij Lovers het belang van het opzetten van een goede Local Search campagne. De Local Search campagne van Rederij Lovers is op dit moment verantwoordelijk voor 10% van het verkeer en een hoog conversieratio op de nieuw gelanceerde website van Rederij Lovers. Na analyse van de bezoekerstroom vanuit Local Search met behulp van tracking door middel van Google Analytics hebben we kunnen sturen op de juiste landingspagina voor optimaal resultaat toegespitst op het lokale zoekgedrag van de gebruiker. Daarnaast is ingegaan op de factoren die van invloed zijn op ranking binnen local search en handige tools die hiervoor ingezet kunnen worden.

Met behulp van een Local Search campagne kan uw ‘real estate’ op de resultaatpagina van Google enorm toenemen. Naast uw organische (SEO) zoekresultaten en uw Adwords campagne (PPC) heeft u de mogelijkheid om nog meer klikbare links op de resultaatpagina van Google te krijgen. Het aantal lokale links kan bijvoorbeeld oplopen tot wel 7 resultaten. Met een dergelijke zichtbaarheid wordt het vrijwel onmogelijk voor de zoeker om uw website te missen! Bekijk de presentatie om u te laten inspireren!

Wilt u weten wat Onetomarket voor u kan betekenen op het gebied van Local Search? Bel ons op nummer 026-352 18 70.

Jouw vraag voor een speeddate van 15 minuten met het team

onze partners