088 - 120 34 00

Adverteerders niet tevreden over advies webvertising

Uit een enquete onder de leden van de Bond Van Adverteerders BVA blijkt dat meer dan de helft 60 van de adverteerders niet tevreden is over het kennis- en adviesniveau van het mediabureau ten aanzien van webvertising

Uit een enquete onder de leden van de Bond Van Adverteerders (BVA) blijkt dat meer dan de helft (60%) van de adverteerders niet tevreden is over het kennis- en adviesniveau van het mediabureau ten aanzien van webvertising. Tegelijkertijd geeft 65% van de respondenten aan dat het internetbudget dit jaar met meer dan 10% zal stijgen. Een kwart zegt dit jaar het budget zelfs met meer dan 50% te verhogen.

Wat me overigens verbaasde in het bericht op de site van de BVA is dat de BVA ernaar zou streven de bereiksmetingen van STIR onder de vlag van een Joint Industree Committee (JIC) uit te laten voeren. Verder zouden pageview-registraties geaudit moeten worden waarvoor de BVA een speciale commissie gaat inrichten. Een pageview-registratie audit? En dat terwijl we net hebben geconstateerd dat het einde van de pageview in zicht is!

Bron: Marketingfacts

Jouw vraag voor een speeddate van 15 minuten met het team

onze partners