088 - 120 34 00

Blog

Jango van Dun
Business to Business Online Marketing

Lever je als bedrijf je producten of diensten aan consumenten of aan bedrijven? In beide gevallen is goede online marketing essentieel om succesvol te zijn. Dit blogartikel gaat over het verschil in online marketing gericht op consumenten of bedrijven. Daarnaast komen een aantal specifieke uitdagingen voor online marketing gericht op bedrijven aan bod. Is jouw […]

Lees meer
René Stuifzand
Marketing- en insights event 2019: dit heb je gemist

Speciaal voor jou ging Onetomarket naar het Marketing- en insights event te Utrecht op 6 februari. Het kiezen van 5 presentaties uit een aanbod van 40+ parallel sessies en 5 master classes was nog nooit zo moeilijk. Gelukkig zijn de sheets van veel presentaties te downloaden op mie.nl. Het evenement met onderwerpen over marketing inisights, […]

Lees meer
René Stuifzand
13 tips voor draagvlak met het Digital Analytics volwassenheidsmodel

Ben je een online marketeer of webanalist die wil werken op basis van Digital Analytics? Dan wil je met inzicht in het gedrag van de bezoekers op jouw website direct een positieve impact hebben op het eindresultaat. Je weet dat Digital Analytics hierbij gaat helpen. Zet Digital Analytics met behulp van de 13 tips in […]

Lees meer
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: de analyse

Zoals je in het eerste deel van dit blog hebt kunnen lezen, is conversieoptimalisatie onmisbaar voor het succes van je website. Na het beschreven proces in deel 1 is het vervolgens tijd voor analyse. Wil je weten wat belangrijk is en hoe het proces verloopt? Lees dan deze blog en ga (samen met ons) aan […]

Lees meer
Marcel Tippe
Hoe kies ik de beste website bouwer?

De keuze is reuze wanneer je een website bouwer zoekt. Webbouwers zijn er van klein tot groot, de één met een creatieve inslag en de ander gaat uit van een technische basis. Hoe maak je nu de juiste keuze? Er zijn veel factoren om rekening mee te houden die je een ernstige vorm van keuzestress […]

Lees meer
Jango van Dun
Wat is call tracking en waarom is het onmisbaar?

Er wordt veel geïnvesteerd in ‘online’ door bedrijven. Een goede en mooie website kan eigenlijk niet meer ontbreken. Daarnaast gaat er veel geld naar online advertentiecampagnes in zoekmachines, social media, bij affiliates, op specifieke platformen etc. Eén van de belangrijkste argumenten om te investeren in online campagnes is dat het succes van deze campagnes zo […]

Lees meer
Vasco du Gardijn
Online marketing = banen

De online marketing branche is enorm in ontwikkeling. Nu is dit niks nieuws, er verschijnen al een tijdje met regelmaat berichten dat het Nederlandse bedrijfsleven de crisisjaren definitief achter zich heeft gelaten. Voor bureaus is de zoektocht naar goede specialisten haast eindeloos. Bij eindklanten is dit niet anders. De vijver waarin organisaties vissen wordt steeds kleiner en de concurrentie is groot.

Lees meer
Laurie Maréchal
Is jouw organisatie al GDPR proof?

In Nederland is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van kracht. Deze wetgeving geeft personen het recht om inzicht te verkrijgen in hun persoonlijke gegevens waar organisaties over beschikken en wat er met deze gegevens wordt gedaan. De Wet Bescherming Persoonsgegevens zal per mei 2018 worden vervangen door een nieuwe wetgeving die de privacy van persoonsgegevens binnen de Europese Unie beschermd, namelijk de Algemene Verordening Gegevensbescherming (oftewel de General Data Protection Regulation). Deze wetgeving zal dus effect hebben op Europa maar ook op niet Europese organisaties die werken met data van personen binnen de Europese Unie.

Lees meer
Hans Ketterings
War on talent

Human Capital is niet meer weg te denken als standaard agendapunt in menig boardroom. Zeker nu de economie verder op stoom komt en er sinds jaren weer echt “gestreden” moet worden om de juiste mensen op de juiste plek te krijgen. Onetomarket ondersteunt organisaties hiermee door de inzet van het juiste online kanaal op het […]

Lees meer
Job Castrop
Clang formulier intergratie voor WordPress zonder iFrames

Wanneer je een nieuwsbrief verstuurt, is het natuurlijk handig als mensen zich via je website kunnen aanmelden voor deze nieuwsbrief. Het liefst wil je dit natuurlijk volledig automatisch regelen, een gebruiker vult zijn/haar e-mailadres en eventueel n.a.w. gegevens in, klikt op de aanmeldknop, krijgt een opt-in mail en is vervolgens aangemeld voor je volgende nieuwsbrief. […]

Lees meer

Wil je jouw online marketing samen met ons naar een hoger niveau tillen? Laat dan je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!

onze partners