088 - 120 34 00

Blog

Hannelore Minne
Wat brengt de toekomst voor online recruitment?

De arbeidsmarkt blijft aantrekken en de schaarste aan medewerkers neemt toe. Vacatures worden steeds moeilijker ingevuld en geschikte kandidaten zijn niet zomaar te vinden. Daarnaast veroorzaakt de groei in automatisering en de opkomst van alle technologie de nodige veranderingen in de recruitmentwereld. Online zijn er echter wel veel mogelijkheden voor de recruitment branche. De strategie […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: de analyse

Zoals je in het eerste deel van dit blog hebt kunnen lezen, is conversieoptimalisatie onmisbaar voor het succes van je website. Na het beschreven proces in deel 1 is het vervolgens tijd voor analyse. Wil je weten wat belangrijk is en hoe het proces verloopt? Lees dan deze blog en ga (samen met ons) aan […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Hoe bereid je je voor op de komst van Google for Jobs?

In het voorjaar van 2017 kondigde Google de komst van Google for Jobs aan. Google verzamelt daarmee vacatures vanuit verschillende bronnen. Zodra je zoekt op vacature gerelateerde termen verschijnen in de zoekresultaten van Google vacatures. Google for Jobs blijft dus een zoekmachine. Je kan namelijk niet zelf vacatures plaatsen. Inmiddels is Google for Jobs in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: hoe pak je dat aan?

Je website is een essentieel onderdeel van je bedrijf. Omdat het voor (nieuwe) potentiële klanten vaak het eerste is wat ze zien wanneer ze met je bedrijf in aanraking komen, heb je hier ook in geïnvesteerd. Het verkeer wat binnenkomt moet uiteindelijk ook de actie(s) uitvoeren op je website die je voor ogen hebt, de […]

Lees meer »
Marcel Tippe
Hoe kies ik de beste website bouwer?

De keuze is reuze wanneer je een website bouwer zoekt. Webbouwers zijn er van klein tot groot, de één met een creatieve inslag en de ander gaat uit van een technische basis. Hoe maak je nu de juiste keuze? Er zijn veel factoren om rekening mee te houden die je een ernstige vorm van keuzestress […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Ken jij de SEO Double Dip?

Maak slim gebruik van gevonden zoektermen uit je zoekwoordenonderzoek door gebruik te maken van een ‘double dip’. Daarmee combineer je 2 of meer zoektermen en maak je gebruik van verschillende zoekcombinaties. Een mooi voorbeeld van dit trucje is toegepast op de website www.breemanbmwvoorraad.nl in de heading van de modellenpagina’s Deze pagina doet het geweldig in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Wat is call tracking en waarom is het onmisbaar?

Er wordt veel geïnvesteerd in ‘online’ door bedrijven. Een goede en mooie website kan eigenlijk niet meer ontbreken. Daarnaast gaat er veel geld naar online advertentiecampagnes in zoekmachines, social media, bij affiliates, op specifieke platformen etc. Eén van de belangrijkste argumenten om te investeren in online campagnes is dat het succes van deze campagnes zo […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Automotive marketing: In 4 stappen je voorraad in Facebook advertenties

Dynamische advertenties voor automotive op Facebook biedt interessante mogelijkheden voor de automotive marketeer. Het stelt je in staat om advertenties te maken die automatisch specifieke auto’s uit je voorraad tonen op basis van je gekozen doelgroep. Hierdoor bereik je meteen de juiste autokopers. Of het nu in je zoektocht naar potentiële klanten is op Facebook […]

Lees meer »
René Stuifzand
AVG/GDPR en Google Analytics! Hoe zit dat?

Er is al veel geschreven over de mogelijke impact van de AVG/GDPR (Algemene verordening gegevensbescherming). Deze nieuwe wetgeving gaat in op 25 mei 2018 en vervangt de huidige Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) en heeft gevolgen voor alle organisaties die persoonsgegevens verwerken; in alle waarschijnlijkheid dus ook jouw organisatie. Of je nu ZZP’er bent, behoort tot […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Affiliate marketing; wel of niet aan beginnen?

Affiliate marketing is het promoten van je website of webshop op andere websites in ruil voor een vergoeding per sale of lead. In dit blogartikel ontdek je de voordelen van affiliate marketing en bespreken we een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Zo kan je ontdekken of het voor jou als bedrijf de […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants