088 - 120 34 00
Hét Online Marketing Bureau uit Arnhem
 

Verlies geen posities van HTTP naar HTTPS: hoe doe je dat?

Gepost op 15-04-2016 in categorie(en) SEO

In januari maakte Google bekend dat ze haar Chrome-browser normale HTTP-websites standaard als niet-veilig gaat markeren. Google is van mening dat gebruikers zich bewust moeten zijn van een veilige óf onbeveiligde verbinding. Dit doet ze door het blanco velletje voor het webadres te voorzien van een rood kruis. De status van HTTP sites veranderd hiermee […]

     Lees meer

 

Google AdWords: Waar zijn de advertenties in de rechterkolom?

Gepost op 07-03-2016 in categorie(en) SEA, SEO

Vrijdag 19 februari 2016 heeft Google een grote wereldwijde verandering in de zoekresultatenpagina doorgevoerd: Google zal niet langer advertenties tonen in de rechterkolom en toont voor concurrerende zoekwoorden niet langer drie, maar vier tekstadvertenties. Dit betekent het einde van de zoekresultaten zoals we deze kennen. Wat is er veranderd? Google toonde voorheen betaalde advertenties in […]

     Lees meer

 

Clang formulier intergratie voor WordPress zonder iFrames

Gepost op 02-11-2015 in categorie(en) E-mail marketing, Online marketing

Wanneer je een nieuwsbrief verstuurt, is het natuurlijk handig als mensen zich via je website kunnen aanmelden voor deze nieuwsbrief. Het liefst wil je dit natuurlijk volledig automatisch regelen, een gebruiker vult zijn/haar e-mailadres en eventueel n.a.w. gegevens in, klikt op de aanmeldknop, krijgt een opt-in mail en is vervolgens aangemeld voor je volgende nieuwsbrief. […]

     Lees meer

 

Twitter Ads: hoe en waarom?

Gepost op 26-08-2015 in categorie(en) Online marketing, SEA, Social Media

De grote drie sociale media zijn Facebook, LinkedIn en Twitter. Wij hebben een tijdje geleden de advertentiemogelijkheden van Facebook en LinkedIn al beschreven. Nu is Twitter aan de beurt. Anno 2015 maken 2,8 miljoen Nederlanders gebruik van Twitter waarvan één miljoen dagelijks. Daarmee is het een relatief klein netwerk in Nederland, maar wel zeer actief. […]

1 Reactie     Lees meer

 

Nick Mulder aangetreden als Algemeen Directeur

Gepost op 14-08-2015 in categorie(en) Nieuws

Nick Mulder afkomstig van Ricoh Nederland, waar hij de afgelopen 11 jaar diverse commerciële- en (senior) management functies heeft vervuld. De afgelopen 2 jaar was Nick eindverantwoordelijk voor de business unit Business Solutions waar hij onder meer sturing heeft gegeven aan het verder professionaliseren van deze business unit op basis van Lean Six Sigma. In […]

     Lees meer

 

Google Panda 4.2 Update – 5 adviezen om geen slachtoffer te worden!

Gepost op 29-07-2015 in categorie(en) SEO

Tien maanden was het stil aan het Panda front. Tot 10 dagen geleden, toen Google tegenover Search Engine Land bekend maakte dat Panda 4.2 update uitgerold wordt. In tegenstelling tot de vorige updates blijft het dit keer alleen opmerkelijk stil in SEO land. Waarom? 4.2 is geen update maar een refresh Het woord ‘update’ is […]

     Lees meer

 

Bedrijfsnamen in Google Analytics. B2B marketeer; dit wil je weten!

Gepost op 02-06-2015 in categorie(en) Analytics

Nog beter dan de uitvinding van voorgesneden plakjes brood. Veel B2B marketeers weten niet dat het bestaat, omdat het goed is verborgen. Google Analytics bevat bedrijfsgegevens. Ja, echt waar! Op een plek waar je het niet verwacht staan in Google Analytics bedrijfsnamen. Het zijn de bedrijven waarvan de medewerkers op jouw website komen. Richt jouw […]

     Lees meer

 

Google: betere presentatie van URL’s in mobiele zoekresultaten

Gepost op 20-04-2015 in categorie(en) SEO

Het mag ondertussen bekend zijn: Google tilt mobiele zoekresultaten naar een steeds hoger plan. Met nog 5 dagen te gaan tot de uitrol van de ‘Mobile Friendly update’ maakte Google donderdag 16 april j.l. bekend dat URL’s in mobiele zoekresultaten beter worden gepresenteerd. Goed gestructureerde URL’s bieden gebruikers een snel overzicht over het onderwerp van de […]

1 Reactie     Lees meer

 

Nieuwe cookiewet van kracht. Wat nu?

Gepost op 16-03-2015 in categorie(en) Online marketing

Er is veel ophef geweest over de cookiewet. Iedereen kent het: op bijna iedere website die je bezocht moest je eerst een cookie accepteren. Bijzonder hinderlijk en weinig effectief: iedereen klikte die melding zo snel mogelijk weg zonder te lezen. De echte haters installeerden gewoon een cookie plug-in in hun browser, waarmee cookies automatisch geaccepteerd […]

2 Reacties     Lees meer

 

Nieuw! Custom Funnels voor Google Analytics gesignaleerd

Gepost op 02-03-2015 in categorie(en) Analytics

Vanochtend verscheen er een tweet met daarin een afbeelding van de nieuwe Custom Funnels uitbreiding voor Google Analytics. Custom Funnels zijn voor het maken van uitgebreide funnels in Google Analytics en bieden veel meer dan de bestaande doeltrechter. Deze uitbreiding is op dit moment alleen nog maar te zien in het betaalde Google Analytics Premium […]

1 Reactie     Lees meer