088 - 120 34 00

Blog

Irene Stapensea
Hoe kies je een geschikte E-mail Service Provider?

E-mail is een van de oudste digitale communicatievormen. Het is vaak een ondergeschoven kindje wanneer men aan online marketing denkt. Maar niets is minder waar. E-mailmarketing is één van de hoogste conversie drijvers die je kunt inzetten. Het verzenden van een e-mail is eenvoudig. Maak een mooi bericht, zet er wat USP’s in en een […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
De 5 need-to-knows om slim gebruik te maken van Google Analytics voor SEO

Google Analytics geeft je toegang tot ontzettend veel data en daarmee ontzettend veel inzichten. Dat kan echt overweldigend zijn. Wat kun je nou met al deze data vanuit zoekmachine optimalisatie perspectief? In dit artikel geven we aan wat je vanuit zoekmachine optimalisatie echt zou moeten doen met deze berg data om meer resultaat te halen. […]

Lees meer »
Jango van Dun
Employer branding met een Indeed Company Page

Employer branding is voor werkgevers een belangrijk onderdeel van het binnenhalen en behouden van werknemers. Employer branding betekent authentiek en onderscheidend zijn als werkgever en dit ook uitstralen naar (potentiële) medewerkers en de mensen om hen heen. Wanneer je Indeed als kanaal gebruikt of gaat gebruiken om medewerkers te werven, dan is, naast jouw eigen […]

Lees meer »
René Stuifzand
Marketing- en insights event 2019: dit heb je gemist

Speciaal voor jou ging Onetomarket naar het Marketing- en insights event te Utrecht op 6 februari. Het kiezen van 5 presentaties uit een aanbod van 40+ parallel sessies en 5 master classes was nog nooit zo moeilijk. Gelukkig zijn de sheets van veel presentaties te downloaden op mie.nl. Het evenement met onderwerpen over marketing inisights, […]

Lees meer »
Marcel Tippe
6 Automotive online marketing trends in 2019 die je niet mag missen

De eerste maand van het nieuwe jaar zit er al weer bijna op. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en vooral ook nieuwe ontwikkelingen om rekening mee te houden. Ontwikkelingen gaan razendsnel en soms is het moeilijk om het overzicht te behouden. Wij hebben 6 trends op een rijtje gezet en wat jij kan doen […]

Lees meer »
René Stuifzand
13 tips voor draagvlak met het Digital Analytics volwassenheidsmodel

Ben je een online marketeer of webanalist die wil werken op basis van Digital Analytics? Dan wil je met inzicht in het gedrag van de bezoekers op jouw website direct een positieve impact hebben op het eindresultaat. Je weet dat Digital Analytics hierbij gaat helpen. Zet Digital Analytics met behulp van de 13 tips in […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Wat brengt de toekomst voor online recruitment?

De arbeidsmarkt blijft aantrekken en de schaarste aan medewerkers neemt toe. Vacatures worden steeds moeilijker ingevuld en geschikte kandidaten zijn niet zomaar te vinden. Daarnaast veroorzaakt de groei in automatisering en de opkomst van alle technologie de nodige veranderingen in de recruitmentwereld. Online zijn er echter wel veel mogelijkheden voor de recruitment branche. De strategie […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: de analyse

Zoals je in het eerste deel van dit blog hebt kunnen lezen, is conversieoptimalisatie onmisbaar voor het succes van je website. Na het beschreven proces in deel 1 is het vervolgens tijd voor analyse. Wil je weten wat belangrijk is en hoe het proces verloopt? Lees dan deze blog en ga (samen met ons) aan […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Hoe bereid je je voor op de komst van Google for Jobs?

In het voorjaar van 2017 kondigde Google de komst van Google for Jobs aan. Google verzamelt daarmee vacatures vanuit verschillende bronnen. Zodra je zoekt op vacature gerelateerde termen verschijnen in de zoekresultaten van Google vacatures. Google for Jobs blijft dus een zoekmachine. Je kan namelijk niet zelf vacatures plaatsen. Inmiddels is Google for Jobs in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: hoe pak je dat aan?

Je website is een essentieel onderdeel van je bedrijf. Omdat het voor (nieuwe) potentiële klanten vaak het eerste is wat ze zien wanneer ze met je bedrijf in aanraking komen, heb je hier ook in geïnvesteerd. Het verkeer wat binnenkomt moet uiteindelijk ook de actie(s) uitvoeren op je website die je voor ogen hebt, de […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants

onze partners