088 - 120 34 00

Blog

Hannelore Minne
De meest voorkomende begrippen binnen online recruitment

Geen enkel vakgebied ontkomt aan jargon, zo ook niet recruitment waar voornamelijk Engelstalige termen schering en inslag zijn. Zodra je als recruiter aan de slag gaat of wil gaan met online recruitment, komen er een heleboel nieuwe termen voorbij die misschien niet meteen duidelijk zijn. We delen graag onze online recruitmentkennis met jou en hebben […]

Lees meer »
Marcel Tippe
Waarom je als automotive marketeer call tracking móet gebruiken

In de automotive branche zien we steeds meer dat doelen en prestaties gemeten worden binnen websites. Denk daarbij aan proefritafspraken, werkplaatsafspraken en inruilvoorstellen. Bedrijven evalueren hun campagnes en website(s) aan de hand van deze behaalde doelen zodat ze lessen leren voor de toekomst. Klinkt natuurlijk goed allemaal, maar een automotive website of campagne is vooral […]

Lees meer »
Jango van Dun
Business to Business Online Marketing

Lever je als bedrijf je producten of diensten aan consumenten of aan bedrijven? In beide gevallen is goede online marketing essentieel om succesvol te zijn. Dit blogartikel gaat over het verschil in online marketing gericht op consumenten of bedrijven. Daarnaast komen een aantal specifieke uitdagingen voor online marketing gericht op bedrijven aan bod. Is jouw […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Hoe plaats je een vacature op LinkedIn en waar moet je op letten?

Ben je dringend op zoek naar de ideale kandidaat voor je vacature? Steeds meer bedrijven maken gebruik van LinkedIn als medium om hun vacatures te verspreiden. Binnen LinkedIn zijn er verschillende mogelijkheden om je vacature uit te zetten, zowel gratis als betaald. Hoe maak je nu effectief gebruik van LinkedIn om je vacatures ingevuld te […]

Lees meer »
Marcel Tippe
De toegevoegde waarde van Hotjar voor je online marketing analyse

Met een volledig ingericht Google Analytics, of een ander statistiekenpakket, krijg je ontzettend veel inzicht in aantallen, gedrag en het resultaat van je bezoekers op je website. Maar stel jij jezelf ook wel eens de volgende vragen: Hoe leer ik mijn bezoeker beter kennen? Hoe gebruikt de bezoeker mijn website? Vindt de bezoeker op mijn […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Hoe schrijf je de beste vacaturetekst?

Dé vraag die je je stelt als je op zoek gaat naar een nieuwe collega: hoe ga ik er voor zorgen dat ik de juiste persoon vind? De vacaturetekst is daarbij wel het meest belangrijke instrument. Maar wat is een goede vacaturetekst en wat kan ik doen om mijn vacaturetekst te verbeteren? In dit artikel […]

Lees meer »
Irene Stapensea
Hoe kies je een geschikte E-mail Service Provider?

E-mail is een van de oudste digitale communicatievormen. Het is vaak een ondergeschoven kindje wanneer men aan online marketing denkt. Maar niets is minder waar. E-mailmarketing is één van de hoogste conversie drijvers die je kunt inzetten. Het verzenden van een e-mail is eenvoudig. Maak een mooi bericht, zet er wat USP’s in en een […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
De 5 need-to-knows om slim gebruik te maken van Google Analytics voor SEO

Google Analytics geeft je toegang tot ontzettend veel data en daarmee ontzettend veel inzichten. Dat kan echt overweldigend zijn. Wat kun je nou met al deze data vanuit zoekmachine optimalisatie perspectief? In dit artikel geven we aan wat je vanuit zoekmachine optimalisatie echt zou moeten doen met deze berg data om meer resultaat te halen. […]

Lees meer »
Jango van Dun
Employer branding met een Indeed Company Page

Employer branding is voor werkgevers een belangrijk onderdeel van het binnenhalen en behouden van werknemers. Employer branding betekent authentiek en onderscheidend zijn als werkgever en dit ook uitstralen naar (potentiële) medewerkers en de mensen om hen heen. Wanneer je Indeed als kanaal gebruikt of gaat gebruiken om medewerkers te werven, dan is, naast jouw eigen […]

Lees meer »
René Stuifzand
Marketing- en insights event 2019: dit heb je gemist

Speciaal voor jou ging Onetomarket naar het Marketing- en insights event te Utrecht op 6 februari. Het kiezen van 5 presentaties uit een aanbod van 40+ parallel sessies en 5 master classes was nog nooit zo moeilijk. Gelukkig zijn de sheets van veel presentaties te downloaden op mie.nl. Het evenement met onderwerpen over marketing inisights, […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants

onze partners