088 - 120 34 00

Blog

Irene Stapensea
Welke 7 zoekwoorden moet je als autodealer niet vergeten?

Weet je zeker dat je de juiste zoekwoorden in je website of je campagnes gebruikt? Op het zoekwoord tweedehands auto’s zit bijvoorbeeld 4 keer zoveel zoekvolume als auto occasions. Stel je voor dat je continu net de verkeerde zoekwoorden kiest dan loop je honderden bezoeken per maand mis. Om je op weg te helpen geven […]

Lees meer »
Jango van Dun
Programmatic display advertising via een DSP

Programmatic display advertising is het gebruik maken van automatisering voor het inkopen van advertentieruimte voor beeldadvertenties. Je kan ruimte inkopen via een Demand Site Platform (DSP) op basis van vooraf gemaakte afspraken met uitgevers of op basis van specifieke gebruikers en hun online gedrag. Een DSP is een systeem waarmee deze campagnes worden beheerd en […]

Lees meer »
René Stuifzand
Automotive Marketing: meer leads uit de oriëntatiefase en het STDC-model

Als automotive marketeer is meer leads behalen je belangrijkste taak. Je wilt auto’s verkopen en dat doe je met het verkrijgen van waardevolle aanvragen. Het aantal mensen dat direct een online aanvraag wil doen is helaas klein. Aan deze kleine groep wordt vaak wel alle online marketing aandacht besteed. In dit artikel lees je hoe […]

Lees meer »
Irene Stapensea
Belangrijke ontwikkelingen in Google Ads

Optimaliseer jij je Google Ads advertenties nog steeds op dezelfde manier als vorig jaar? Dan is er een grote kans dat jij veel kansen laat liggen. Google Ads blijft zich namelijk in volle vaart ontwikkelen. Heb je een paar maanden niks met Google Ads gedaan, dan valt het pas op hoeveel het platform in korte […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Is linkbuilding zinloos of onmisbaar in 2019?

Ben je benieuwd of je in 2019 nog wel aandacht moet schenken aan linkbuilding? We hebben de proef op de som genomen en de afgelopen maanden een aantal tests uitgevoerd. Lees meer over wat linkbuilding is en waarom websites linkbuilding gebruiken als middel voor een betere vindbaarheid; en doe er je voordeel mee. Wat is […]

Lees meer »
Hannelore Minne
De meest voorkomende begrippen binnen online recruitment

Geen enkel vakgebied ontkomt aan jargon, zo ook niet recruitment waar voornamelijk Engelstalige termen schering en inslag zijn. Zodra je als recruiter aan de slag gaat of wil gaan met online recruitment, komen er een heleboel nieuwe termen voorbij die misschien niet meteen duidelijk zijn. We delen graag onze online recruitmentkennis met jou en hebben […]

Lees meer »
Marcel Tippe
Waarom je als automotive marketeer call tracking móet gebruiken

In de automotive branche zien we steeds meer dat doelen en prestaties gemeten worden binnen websites. Denk daarbij aan proefritafspraken, werkplaatsafspraken en inruilvoorstellen. Bedrijven evalueren hun campagnes en website(s) aan de hand van deze behaalde doelen zodat ze lessen leren voor de toekomst. Klinkt natuurlijk goed allemaal, maar een automotive website of campagne is vooral […]

Lees meer »
Jango van Dun
Business to Business Online Marketing

Lever je als bedrijf je producten of diensten aan consumenten of aan bedrijven? In beide gevallen is goede online marketing essentieel om succesvol te zijn. Dit blogartikel gaat over het verschil in online marketing gericht op consumenten of bedrijven. Daarnaast komen een aantal specifieke uitdagingen voor online marketing gericht op bedrijven aan bod. Is jouw […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Hoe plaats je een vacature op LinkedIn en waar moet je op letten?

Ben je dringend op zoek naar de ideale kandidaat voor je vacature? Steeds meer bedrijven maken gebruik van LinkedIn als medium om hun vacatures te verspreiden. Binnen LinkedIn zijn er verschillende mogelijkheden om je vacature uit te zetten, zowel gratis als betaald. Hoe maak je nu effectief gebruik van LinkedIn om je vacatures ingevuld te […]

Lees meer »
Marcel Tippe
De toegevoegde waarde van Hotjar voor je online marketing analyse

Met een volledig ingericht Google Analytics, of een ander statistiekenpakket, krijg je ontzettend veel inzicht in aantallen, gedrag en het resultaat van je bezoekers op je website. Maar stel jij jezelf ook wel eens de volgende vragen: Hoe leer ik mijn bezoeker beter kennen? Hoe gebruikt de bezoeker mijn website? Vindt de bezoeker op mijn […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants

onze partners