088 - 120 34 00

Blog

Vasco du Gardijn
Online marketing = banen

De online marketing branche is enorm in ontwikkeling. Nu is dit niks nieuws, er verschijnen al een tijdje met regelmaat berichten dat het Nederlandse bedrijfsleven de crisisjaren definitief achter zich heeft gelaten. Voor bureaus is de zoektocht naar goede specialisten haast eindeloos. Bij eindklanten is dit niet anders. De vijver waarin organisaties vissen wordt steeds kleiner en de concurrentie is groot.

Lees meer »
Mark Prummel
Onetomarket Automotive Seminar

Op 11 mei vond het eerste Onetomarket Automotive Seminar plaats in het Louwman Museum in Den Haag. In een middag vullend programma werden bijna 50 automotive specialisten bijgepraat over de economische markt, de oververhitte arbeidsmarkt en de noodzaak voor een gedegen en vooruitstrevende online marketingstrategie.

Lees meer »
Laurie Maréchal
Is jouw organisatie al GDPR proof?

In Nederland is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van kracht. Deze wetgeving geeft personen het recht om inzicht te verkrijgen in hun persoonlijke gegevens waar organisaties over beschikken en wat er met deze gegevens wordt gedaan. De Wet Bescherming Persoonsgegevens zal per mei 2018 worden vervangen door een nieuwe wetgeving die de privacy van persoonsgegevens binnen de Europese Unie beschermd, namelijk de Algemene Verordening Gegevensbescherming (oftewel de General Data Protection Regulation). Deze wetgeving zal dus effect hebben op Europa maar ook op niet Europese organisaties die werken met data van personen binnen de Europese Unie.

Lees meer »
Mark Prummel
Subdomeinen of subfolder?

Eens in de zoveel tijd komt de vraag voorbij: Moet ik op mijn website een submap of een subdomein gebruiken? Enige tijd geleden werd me deze vraag gesteld, aangevuld met de vraag wat voor een autodealer de beste aanpak is als er meerdere merken gevoerd worden. Er zijn meerdere mogelijkheden: Optie 1: ieder merk een […]

Lees meer »
Mark Prummel
Automotive SEO: Hoe ga je om met verkochte auto’s en 404 fouten?

Iedere auto die in de voorraad op de website staat wordt vroeg of laat verkocht, waarna deze van de website afgaat. Het aanbod wat van de website wordt afgevoerd resulteert vaak in een 404 fout, oftewel de bekende ‘Pagina niet gevonden’ melding. Hoe voorkom je een wildgroei aan fouten en wegklikkende bezoekers? De 404 melding […]

Lees meer »
Nick Mulder
Finalist en Onetomarket tekenen samenwerkingsverband

ICT-dienstverlener Finalist en online-marketingbureau Onetomarket gaan intensief samenwerken, zo hebben beide bedrijven gezamenlijk bekendgemaakt. De samenwerking is zo ingericht dat er een one-stop-shop is ontstaan waar opdrachtgevers niet alleen hun online-omgeving kunnen laten bouwen, maar ook hun marketingstrategie voor die omgeving kunnen laten uittekenen en uitvoeren. De aanleiding voor de samenwerking was de geregeld terugkerende […]

Lees meer »
Hans Ketterings
War on talent

Human Capital is niet meer weg te denken als standaard agendapunt in menig boardroom. Zeker nu de economie verder op stoom komt en er sinds jaren weer echt “gestreden” moet worden om de juiste mensen op de juiste plek te krijgen. Onetomarket ondersteunt organisaties hiermee door de inzet van het juiste online kanaal op het […]

Lees meer »
Mark Prummel
Verlies geen posities van HTTP naar HTTPS: hoe doe je dat?

In januari maakte Google bekend dat ze haar Chrome-browser normale HTTP-websites standaard als niet-veilig gaat markeren. Google is van mening dat gebruikers zich bewust moeten zijn van een veilige óf onbeveiligde verbinding. Dit doet ze door het blanco velletje voor het webadres te voorzien van een rood kruis. De status van HTTP sites veranderd hiermee […]

Lees meer »
Bob Meijer
Google AdWords: Waar zijn de advertenties in de rechterkolom?

Vrijdag 19 februari 2016 heeft Google een grote wereldwijde verandering in de zoekresultatenpagina doorgevoerd: Google zal niet langer advertenties tonen in de rechterkolom en toont voor concurrerende zoekwoorden niet langer drie, maar vier tekstadvertenties. Dit betekent het einde van de zoekresultaten zoals we deze kennen. Wat is er veranderd? Google toonde voorheen betaalde advertenties in […]

Lees meer »
Job Castrop
Clang formulier intergratie voor WordPress zonder iFrames

Wanneer je een nieuwsbrief verstuurt, is het natuurlijk handig als mensen zich via je website kunnen aanmelden voor deze nieuwsbrief. Het liefst wil je dit natuurlijk volledig automatisch regelen, een gebruiker vult zijn/haar e-mailadres en eventueel n.a.w. gegevens in, klikt op de aanmeldknop, krijgt een opt-in mail en is vervolgens aangemeld voor je volgende nieuwsbrief. […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants