088 - 120 34 00

Blog

René Stuifzand
Marketing- en insights event 2019: dit heb je gemist

Speciaal voor jou ging Onetomarket naar het Marketing- en insights event te Utrecht op 6 februari. Het kiezen van 5 presentaties uit een aanbod van 40+ parallel sessies en 5 master classes was nog nooit zo moeilijk. Gelukkig zijn de sheets van veel presentaties te downloaden op mie.nl. Het evenement met onderwerpen over marketing inisights, […]

Lees meer »
Marcel Tippe
6 Automotive online marketing trends in 2019 die je niet mag missen

De eerste maand van het nieuwe jaar zit er al weer bijna op. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en vooral ook nieuwe ontwikkelingen om rekening mee te houden. Ontwikkelingen gaan razendsnel en soms is het moeilijk om het overzicht te behouden. Wij hebben 6 trends op een rijtje gezet en wat jij kan doen […]

Lees meer »
René Stuifzand
13 tips voor draagvlak met het Digital Analytics volwassenheidsmodel

Ben je een online marketeer of webanalist die wil werken op basis van Digital Analytics? Dan wil je met inzicht in het gedrag van de bezoekers op jouw website direct een positieve impact hebben op het eindresultaat. Je weet dat Digital Analytics hierbij gaat helpen. Zet Digital Analytics met behulp van de 13 tips in […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Wat brengt de toekomst voor online recruitment?

De arbeidsmarkt blijft aantrekken en de schaarste aan medewerkers neemt toe. Vacatures worden steeds moeilijker ingevuld en geschikte kandidaten zijn niet zomaar te vinden. Daarnaast veroorzaakt de groei in automatisering en de opkomst van alle technologie de nodige veranderingen in de recruitmentwereld. Online zijn er echter wel veel mogelijkheden voor de recruitment branche. De strategie […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: de analyse

Zoals je in het eerste deel van dit blog hebt kunnen lezen, is conversieoptimalisatie onmisbaar voor het succes van je website. Na het beschreven proces in deel 1 is het vervolgens tijd voor analyse. Wil je weten wat belangrijk is en hoe het proces verloopt? Lees dan deze blog en ga (samen met ons) aan […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Hoe bereid je je voor op de komst van Google for Jobs?

In het voorjaar van 2017 kondigde Google de komst van Google for Jobs aan. Google verzamelt daarmee vacatures vanuit verschillende bronnen. Zodra je zoekt op vacature gerelateerde termen verschijnen in de zoekresultaten van Google vacatures. Google for Jobs blijft dus een zoekmachine. Je kan namelijk niet zelf vacatures plaatsen. Inmiddels is Google for Jobs in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Conversie optimalisatie: hoe pak je dat aan?

Je website is een essentieel onderdeel van je bedrijf. Omdat het voor (nieuwe) potentiële klanten vaak het eerste is wat ze zien wanneer ze met je bedrijf in aanraking komen, heb je hier ook in geïnvesteerd. Het verkeer wat binnenkomt moet uiteindelijk ook de actie(s) uitvoeren op je website die je voor ogen hebt, de […]

Lees meer »
Marcel Tippe
Hoe kies ik de beste website bouwer?

De keuze is reuze wanneer je een website bouwer zoekt. Webbouwers zijn er van klein tot groot, de één met een creatieve inslag en de ander gaat uit van een technische basis. Hoe maak je nu de juiste keuze? Er zijn veel factoren om rekening mee te houden die je een ernstige vorm van keuzestress […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Ken jij de SEO Double Dip?

Maak slim gebruik van gevonden zoektermen uit je zoekwoordenonderzoek door gebruik te maken van een ‘double dip’. Daarmee combineer je 2 of meer zoektermen en maak je gebruik van verschillende zoekcombinaties. Een mooi voorbeeld van dit trucje is toegepast op de website www.breemanbmwvoorraad.nl in de heading van de modellenpagina’s Deze pagina doet het geweldig in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Wat is call tracking en waarom is het onmisbaar?

Er wordt veel geïnvesteerd in ‘online’ door bedrijven. Een goede en mooie website kan eigenlijk niet meer ontbreken. Daarnaast gaat er veel geld naar online advertentiecampagnes in zoekmachines, social media, bij affiliates, op specifieke platformen etc. Eén van de belangrijkste argumenten om te investeren in online campagnes is dat het succes van deze campagnes zo […]

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants

onze partners