088 - 120 34 00

Blog

Marcel Tippe
Hoe kies ik de beste website bouwer?

De keuze is reuze wanneer je een website bouwer zoekt. Webbouwers zijn er van klein tot groot, de één met een creatieve inslag en de ander gaat uit van een technische basis. Hoe maak je nu de juiste keuze? Er zijn veel factoren om rekening mee te houden die je een ernstige vorm van keuzestress […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Ken jij de SEO Double Dip?

Maak slim gebruik van gevonden zoektermen uit je zoekwoordenonderzoek door gebruik te maken van een ‘double dip’. Daarmee combineer je 2 of meer zoektermen en maak je gebruik van verschillende zoekcombinaties. Een mooi voorbeeld van dit trucje is toegepast op de website www.breemanbmwvoorraad.nl in de heading van de modellenpagina’s Deze pagina doet het geweldig in […]

Lees meer »
Jango van Dun
Wat is call tracking en waarom is het onmisbaar?

Er wordt veel geïnvesteerd in ‘online’ door bedrijven. Een goede en mooie website kan eigenlijk niet meer ontbreken. Daarnaast gaat er veel geld naar online advertentiecampagnes in zoekmachines, social media, bij affiliates, op specifieke platformen etc. Eén van de belangrijkste argumenten om te investeren in online campagnes is dat het succes van deze campagnes zo […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Automotive marketing: In 4 stappen je voorraad in Facebook advertenties

Dynamische advertenties voor automotive op Facebook biedt interessante mogelijkheden voor de automotive marketeer. Het stelt je in staat om advertenties te maken die automatisch specifieke auto’s uit je voorraad tonen op basis van je gekozen doelgroep. Hierdoor bereik je meteen de juiste autokopers. Of het nu in je zoektocht naar potentiële klanten is op Facebook […]

Lees meer »
René Stuifzand
AVG/GDPR en Google Analytics! Hoe zit dat?

Er is al veel geschreven over de mogelijke impact van de AVG/GDPR (Algemene verordening gegevensbescherming). Deze nieuwe wetgeving gaat in op 25 mei 2018 en vervangt de huidige Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) en heeft gevolgen voor alle organisaties die persoonsgegevens verwerken; in alle waarschijnlijkheid dus ook jouw organisatie. Of je nu ZZP’er bent, behoort tot […]

Lees meer »
Hannelore Minne
Affiliate marketing; wel of niet aan beginnen?

Affiliate marketing is het promoten van je website of webshop op andere websites in ruil voor een vergoeding per sale of lead. In dit blogartikel ontdek je de voordelen van affiliate marketing en bespreken we een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Zo kan je ontdekken of het voor jou als bedrijf de […]

Lees meer »
Debbie Soplantila - Rözer
Online teksten schrijven? Giet ze in het trechter model.

Goede teksten schrijven voor websites is compleet anders dan teksten schrijven voor andere media. Dat komt omdat lezers andere verwachtingen hebben van online teksten. Daarom stellen internet gebruikers onbewust eisen aan website teksten en hebben goede webteksten een bepaalde structuur. Pas je die structuur toe bij het schrijven van online teksten dan zal jouw tekst beter gevonden en gelezen worden.

Lees meer »
Vasco du Gardijn
Online marketing = banen

De online marketing branche is enorm in ontwikkeling. Nu is dit niks nieuws, er verschijnen al een tijdje met regelmaat berichten dat het Nederlandse bedrijfsleven de crisisjaren definitief achter zich heeft gelaten. Voor bureaus is de zoektocht naar goede specialisten haast eindeloos. Bij eindklanten is dit niet anders. De vijver waarin organisaties vissen wordt steeds kleiner en de concurrentie is groot.

Lees meer »
Mark Prummel
Onetomarket Automotive Seminar

Op 11 mei vond het eerste Onetomarket Automotive Seminar plaats in het Louwman Museum in Den Haag. In een middag vullend programma werden bijna 50 automotive specialisten bijgepraat over de economische markt, de oververhitte arbeidsmarkt en de noodzaak voor een gedegen en vooruitstrevende online marketingstrategie.

Lees meer »
Laurie Maréchal
Is jouw organisatie al GDPR proof?

In Nederland is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van kracht. Deze wetgeving geeft personen het recht om inzicht te verkrijgen in hun persoonlijke gegevens waar organisaties over beschikken en wat er met deze gegevens wordt gedaan. De Wet Bescherming Persoonsgegevens zal per mei 2018 worden vervangen door een nieuwe wetgeving die de privacy van persoonsgegevens binnen de Europese Unie beschermd, namelijk de Algemene Verordening Gegevensbescherming (oftewel de General Data Protection Regulation). Deze wetgeving zal dus effect hebben op Europa maar ook op niet Europese organisaties die werken met data van personen binnen de Europese Unie.

Lees meer »

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze Consultants