088 - 120 34 00
Hét Online Marketing Bureau uit Arnhem

Werkwijze

Wij luisteren naar jouw strategie en doelen en zetten deze om in werkende meetbare campagnes.

1. Strategie 2. Bereiken 3. Interactie 4. Converteren 5. Betrekken
Voordat we samen een online strategie gaan bepalen voor jouw organisatie is het belangrijk eerst de doelstellingen goed in kaart te brengen. Wat wil je bereiken, zowel offline als online, en hoe kunnen beide elkaar ondersteunen? Hoewel we gaan kijken naar een online strategie, betekent dit niet dat we ons puur op de online wereld richten. Een integratie van off- en online strategie is hierbij erg belangrijk.
Bereik je doelgroep daar waar deze zich bevindt. Naar aanleiding van je strategie bepaal je waar je zichtbaar bent voor je doelgroep en hoe je deze groep mensen naar je website gaat leiden. Hierin zijn keuzes over de boodschap die je wilt over brengen erg belangrijk, alsmede op welke momenten je zichtbaar wilt zijn. Zichtbaar zijn op meerdere fases in het oriëntatieproces is hier een voorbeeld van.
Zodra men zich op je website bevindt, is het van belang dat zij de interactie aangaan met je website. Hierbij kijken we nog niet naar directe conversies, maar naar het pad daar naar toe. Kunnen bezoekers vinden wat ze zoeken? Haken zij af bij bepaalde drempels op de website? Alles draait hier om het verleiden van bezoekers de interactie aan te gaan.
Uiteindelijk ben je er als organisatie op gebrand je doelstellingen te behalen. Vaak zijn deze doelstellingen gericht op acties die men op de site kan uitvoeren, zoals een aankoop doen, offerte aanvragen of een contactformulier invullen. Door continu te meten, analyseren en testen verbeteren we de online resultaten.
Nadat je bezoekers op de website hebt gehad, wil je de waardevolle bezoekers hier uitfilteren. Dit zijn namelijk de personen waarmee je een waardevolle klantrelatie kan opbouwen. Belangrijk is om je niet enkel te focussen op het aantrekken van nieuwe bezoekers en potentiële klanten, maar veel aandacht te geven aan de je bestaande klanten.