Gepost op 16-04-2010 in de categorie Online marketing door Richard Duijndam

We hebben een duidelijke verschuiving kunnen waarnemen in de performance based afrekenmodellen binnen de online marketing wereld. Maar zijn deze afrekenmodellen wel optimaal en behaalt het nog steeds het gewenste resultaat? Johannes Markusse een online marketing consultant uit eigen keuken schreef een uitgebreid artikel op Frank Watching over de kansen en bedreigingen van dit model.

Deze week waren we ook weer getuigen van een volgende Online Tuesday, welke gehouden werd in het Felix Meritis in Amsterdam. Ook Onetomarket was aanwezig om de discussie rond “The future of Online Advertising” te volgen.

Verder stond ook Search Marketing Thursday in Utrecht op de planning. Hier stonden de onderwerpen SEO Site Structuren en Conversie Attributie centraal waarna zoals gebruikelijk werd afgesloten met de Site Clinic. Op vrijdagmorgen werd snel duidelijk bij enkele collega’s dat de borrel na het event een succesvolle afsluiting was.

Enjoy the weekend!

Google
Go Mobile! Series: iPad Device Targeting Now Available
More data and charts in Top Search Queries

SEO/SEA
301 redirects: not so good for SEO after all?
SEOs and Developers: 5 Ways to Build The Relationship
8 Secrets of Success Within SEO

Internet
Hoe gaan gewoone gebruikers om met internet?
Get an Online Branding Boost by Leveraging Hot Topics

Social Media
Nu: zoekmachine advertenties op Twitter
Twitter 19.000.000.000 zoekopdrachten per maand

Over de auteur

Richard Duijndam, SEO consultant

Richard Duijndam is SEO consultant bij Onetomarket en werkt onder andere voor Intrading, Wegener en World Ticket Center.