088 - 120 34 00
Hét Online Marketing Bureau uit Arnhem
 

Bedrijfspresentatie Onetomarket – Ondernemend Nederland

Zondag 8 september 2013 zond Ondernemend Nederland op RTL 7 een item uit over internet marketing. Onetomarket heeft deel uitgemaakt van deze uitzending, met eigen opnames over dit topic. In deze bedrijfspresentatie vertelt Vincent Verhaak (Client Services Director) over het belang van online marketing en hoe je dit effectief kunt inzetten. De tip die wij meegeven over online […]

     Lees meer

 

Jouw e-mail database sneller, dieper en efficiënter segmenteren?

Heb je altijd gezocht naar een manier om makkelijk een goede selectie te maken in je e-mail marketing database? De e-mail marketing tool Clang biedt sinds kort een nieuwe feature om makkelijk ingewikkelde selecties te maken in de database. Handig wanneer je een profiel wilt opbouwen van bijvoorbeeld mensen die het afgelopen jaar vaker producten […]

     Lees meer

 

Google Analytics User Conference (GAUC): 13 november 2013

Op woensdag 13 november spreekt Onetomarket op het Google Analytics User Conference (GAUC) in Amsterdam. Het thema van deze editie is conversie. Er staan diverse masterclasses op het programma, vol met direct toepasbare tips & tricks over conversie optimalisatie. Masterclass Onetomarket Voice of customer: conversie optimalisatie met online survey’s 14:00 – Zaal 10 15:15 – […]

     Lees meer

 

Search Congres: AdWords optimalisatie ‘the next level’

Woensdag 2 oktober 2013 vond het eerste Search Congres plaats in de Meervaart te Amsterdam. Tijdens drie keynotes en twintig kennissessies konden bezoekers kennis opdoen over o.a. het gebruik van scripts voor het monitoren van kwaliteitsscores, het gebruik van remarketing en product listing ads. Marin Software Jon Myers, V&P en Managing Director EMEA bij Marin Software, heeft zijn passie […]

     Lees meer

 

Google Analytics Summit 2013: 14 aankondigingen (+2 uitgediept!)

Elk jaar organiseert Google de Google Analytics Summit in Mountain View, San Francisco. In het Computer History Museum pakte Google dit jaar groots uit. Iedereen was het erover eens dat de Summit niet eerder zo’n mooie uitstraling had. Voor het eerst was een loting onder de Google partners noodzakelijk, gezien het grote aantal partners wereldwijd. […]

     Lees meer

 

Het stoffige imago van e-mail marketing

Waarom heeft e-mail zo’n stoffig imago? Als je het tegenwoordig hebt over online marketing, gaat het nog maar zelden over e-mail marketing. Uit recent onderzoek van lead genaration blijkt echter dat e-mail marketing vele malen effectiever is dan zoekmachine marketing of social media. Waarom dan toch dit stoffige imago? Toegegeven, e-mail is één van de […]

     Lees meer

 

Wie vervangt Google als marktleider?

Google, niet weg te denken als zoekmachine. Maar is dit wel zo, en was dit in het verleden ook niet zo bij Altavista, Lycos, Yahoo en Microsoft? En herinnert zich iemand Ilse en het verloop nog? Voorbeelden van zoekmachines die betere tijden hebben gekend en uiteindelijk zijn ondergesneeuwd door the next best thing, Google. Het […]

5 Reacties     Lees meer

 

18 april: mini-symposium “Online overtuigen: verleid je doelgroep!”

            Het online verleiden van je doelgroep is een kunst. Een concept moet van begin tot eind kloppen, met als einddoel: conversie. Om onderaan de streep resultaat te boeken, is het belangrijk kritisch te kijken naar de effectiviteit van je website, je marketingcommunicatieconcept en het personaliseren van je website op […]

     Lees meer

 

Facebook omslag: nieuwe richtlijnen met de 20% contentregel

Facebook heeft haar beleid voor de omslagen van (fan)pagina’s aangepast. Waar er tot voor kort geen enkele call to action, contactinformatie, prijs- of verkoopinformatie op je omslag mocht staan, geldt nu enkel nog een 20% content regel. Niet meer dan 20% van de afbeelding in je omslag mag uit tekst bestaan. Nieuwe richtlijn De nieuwe […]

     Lees meer

 

Onetomarket en InternetKlant lanceren Quickscan voor autobranche

Online marketing bureau Onetomarket en InternetKlant hebben hun kennis en krachten voor de autobranche gebundeld en gezamenlijk een internet marketing Quickscan ontwikkeld voor de autobranche. De quickscan geeft ieder individueel bedrijf in de autobranche inzicht in de kansen en verbeterpunten die het bedrijf zelf kan realiseren voor een effectieve inzet van online marketing in hun […]

     Lees meer